גורמים ברע"מ: החלו מגעים עם הליכוד

איתי גדסי No Comments on גורמים ברע"מ: החלו מגעים עם הליכוד

לפי גורמים ברע"מ, המפלגה שתקפה את גנץ וכחול לבן שוב ושוב על המו"מ שניהל עם חברי הרשימה המשותפת בזמנו, החלה במגעים עם מפלגתו של עבאס בניסיון להרכיב ממשלה

צילום: Flash90
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גורמים במפלגת רע"מ בראשותו של ח"כ מנסור עבאס, אמרו לערוץ 12 כי החלו מגעים עם הליכוד להקמת ממשלה בתמיכתם ובקרוב צפויה פגישה בתיווכו של יו"ר הכנסת יריב לוין.

כזכור, בכנסת הקודמת כשבכחול לבן קיימו מגעים עם הרשימה המשותפת בניסיון להרכיב ממשלה, ספג גוש השמאל ביקורת נוקבת מימין ובפרט מקרב הליכוד, על המשא ומתן שמתנהל עם חברי הרשימה המשותפת שחלקם הביעו תמיכה במחבלים. כאשר נשאל על כך באחד הריאיונות לאחרונה לפני הבחירות, ענה ראש הממשלה באופן נחרץ, כי "לא נקים ממשלה בתמיכת רע"מ ועבאס – לא בהימנעות ולא בשום צורה אחרת".

במהלך החג נפגש עבאס עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. בפגישה הציב עבאס תנאי ללפיד להקפיא את 'חוק הלאום' הקובע כי ישראל היא המדינה של העם היהודי.

אמש התייחסו ברע"מ לפרסומים ומסרו כי "כל הפרסומים בכלי התקשורת בנוגע לדרישות שעלו בפגישה בין חה"כ ד"ר מנסור עבאס לבין חה"כ יאיר לפיד הם בגדר שמועות והשערות ועל דעת הגורם המפרסם בלבד. יש להסתמך אך ורק על ההודעות הרשמיות מטעם מפלגת רע"מ בנושאים אלו".

"אנו מבהירים כי רק חברי הכנסת ברע"מ ובעלי התפקידים הרשמיים בתנועה ובמפלגה הם המוסמכים היחידים לייצג את עמדותינו ולתת הצהרות בתקשורת או בכל ערוץ אחר".



0 תגובות